Тематика олімпійських уроків на основі “Оди спорту” П’єра де Кубертена.
Для проведення олімпійських уроків можна обрати “Оду спорту” П’єра де Кубертена . Назва кожного з її розділів може слугувати окремою темою.
Зміст уроків може бути таким:
Урок 1. “О спорт! Ти —насолода!”.
На уроці відбувається знайомство з історією античних і сучасних Олімпійських ігор; розглядається феномен Олімпійських ігор: “безсмертя” змагань, що подарували світу гармонію тіла, волі і розуму.
Урок 2. “О спорт! Ти —будівничий!”.
У рамках цього уроку відбувається знайомство з можливостями фізичної культури у набутті життєво необхідних рухових якостей, умінь і навичок.
Урок 3. “О спорт! Ти — справедливість!”.
Тема уроку — спорт і соціалізація особистості. У процесі уроку обговорюються питання фізичних і моральних якостей, що розвиваються у процесі занять спортом і сприяють вихованню особистості як активного члена суспільства.
Урок 4. “О спорт! Ти — виклик”.
На уроці розкривається тема фізичних і психічних можливостей людини, рекордів, феноменальних проявів можливостей людини в екстремальних ситуаціях.
Урок 5. “О спорт! Ти — благородство!”.
Тема уроку – рух “Фейр Плей”, його принципи та ідеали, приклади благородства у спорті.
Урок 6. “О спорт! Ти — радість!”.
Урок присвячений знайомству з поезією еллінів, де оспівано стародавні Олімпійські ігри, з естетикою спорту, а також темами зв’язку спорту з мистецтвом античності і сучасності, розкриттю теми спорту в живописі, поезії, літературі, кіно.
Урок 7. “О спорт! Ти — плідність!”.
Зміст уроку — спорт, фізична культура і здоров’я. Розкриваються вплив фізичних вправ на основні органи і системи організму людини, можливості фізичної культури і спорту в реабілітації здоров’я та особистого вдосконалення, місце спорту у проведенні дозвілля .
Урок 8. “О спорт! Ти — прогрес!”.
На уроці відбувається знайомство з використанням досягнень технічного прогресу у спорті. Розкриваються проблеми сучасного олімпійського спорту (допінг, охорона довкілля, необ’єктивне суддівство, травматизм, безпека).
Урок 9. “О спорт! Ти — мир!”.
Висвітлюються можливості спорту у пропаганді ідей миру і дружби незалежно від національних, мовних, релігійних бар’єрів.
Урок 10.
Урок присвячений вивченню олімпійської символіки, атрибутики, церемоній.
Джерело: Єрмолова В.М. “Олімпійська освіта у школі”
Мітки: олімпійський урок