Тематика олімпійських уроків

Автор | 9 вересня 2013 | Переглядів: 137

Тематика олімпійських уроків на основі “Оди спорту” П’єра де Кубертена.

Для проведення олімпійських уроків можна обрати “Оду спорту” П’єра де Кубертена . Назва кожного з її розділів може слугувати окремою темою.

  Зміст уроків може бути таким:

Урок 1. “О спорт! Ти —насолода!”.

На уроці відбувається знайомство з історією античних і сучасних Олімпійських ігор; розглядається феномен Олімпійських ігор: “безсмертя” змагань, що подарували світу гармонію тіла, волі і розуму.

Урок 2. “О спорт! Ти —будівничий!”.

У рамках цього уроку відбувається знайомство з можливостями фізичної культури у набутті життєво необхідних рухових якостей, умінь і навичок.

Урок 3. “О спорт! Ти — справедливість!”.

Тема уроку — спорт і соціалізація особистості. У процесі уроку обговорюються питання фізичних і моральних якостей, що розвиваються у процесі занять спортом і сприяють вихованню особистості як активного члена суспільства.

Урок 4. “О спорт! Ти — виклик”.

На уроці розкривається тема фізичних і психічних можливостей людини, рекордів, феноменальних проявів можливостей людини в екстремальних ситуаціях.

Урок 5. “О спорт! Ти — благородство!”.

Тема уроку – рух “Фейр Плей”, його принципи та ідеали, приклади благородства у спорті.

Урок 6. “О спорт! Ти — радість!”.

Урок присвячений знайомству з поезією еллінів, де оспівано стародавні Олімпійські ігри, з естетикою спорту, а також темами зв’язку спорту з мистецтвом античності і сучасності, розкриттю теми спорту в живописі, поезії, літературі, кіно.

Урок 7. “О спорт! Ти — плідність!”.

Зміст уроку — спорт, фізична культура і здоров’я. Розкриваються вплив фізичних вправ на основні органи і системи організму людини, можливості фізичної культури і спорту в реабілітації здоров’я та особистого вдосконалення, місце спорту у проведенні дозвілля .

Урок 8. “О спорт! Ти — прогрес!”.

На уроці відбувається знайомство з використанням досягнень технічного прогресу у спорті. Розкриваються проблеми сучасного олімпійського спорту (допінг, охорона довкілля, необ’єктивне суддівство, травматизм, безпека).

Урок 9. “О спорт! Ти — мир!”.

Висвітлюються можливості спорту у пропаганді ідей миру і дружби незалежно від національних, мовних, релігійних бар’єрів.

Урок 10.

Урок присвячений вивченню олімпійської символіки, атрибутики, церемоній.

Джерело:   Єрмолова В.М. “Олімпійська освіта у школі”



Мітки: