Сценарій №4 проведення Олімпійського уроку

Автор | 29 вересня 2012 | Переглядів: 1,213

Сценарій №4 проведення Олімпійського урокуСценарій проведення Олімпійського уроку «Поруч з олімпійцями», присвяченого Іграм XXІX Олімпіади

Місце проведення: спортивний зал, прикрашений прапорами НОК України, школи, дитячими малюнками на олімпійську тематику.

Звучать спортивні мелодії. Команди шикуються на лицьовій лінії залу. Звучать фанфари.

Учень 1: О спорт! Ти – насолода!

Учень 2: О спорт! Ти – будівничий!

Учень 3: О спорт! Ти – справедливість!

Учень 1: О спорт! Ти – виклик!

Учень 2: О спорт! Ти – благородство!

Учень 3: О спорт! Ти – радість!

Учень 1: О спорт! Ти – плідність!

Учень 2: О спорт! Ти – прогрес!

Учень 3: О спорт! Ти – мир!

Учень 1: Цими словами засновник сучасних Олімпійських Ігор П’єр де Кубертен зумів відобразити ідеали і цінності олімпізму.

Педагог-організатор: сьогодні на наше свято прийшли шановні гості:

 Учень 2: Олімпійський спорт — це дивовижне явище в історії людства. Його вершиною є об’єднання атлетів усього світу на великому спортивному святі – Олімпійських іграх. Саме таким святом стали Ігри XXIX Олімпіади, що відбулися у Китаї — країні, де переплелися культура та традиції древності й сучасності. Пекін гостинно прийняв понад 10 тисяч спортсменів з 202 країн світу. Таких Ігор, які об’єднали ідеали і цінності олімпійського спорту з історичними традиціями китайського народу, світ ще знав.

Учень 3: Незабутніми та вдалими Ігри XXIX Олімпіади видались і для атлетів України. Талісмани української олімпійської команди — пара симпатичних лелеченят — принесли щастя й удачу нашим атлетам. Демонстрація фільму про Ігри XXIX Олімпіади.

Учень 1: А хто з наших учнів поряд з олімпійцями?

5-6учнів по черзі вигукують: Я!, і Я!, і Я!, і Я!, і Я!

Учень 2: Я, ти, він, вона – разом олімпійська сім’я!

Звучить Гімн олімпійців України. До залу вноситься і піднімається Олімпійський прапор.

Капітан однієї з команд проголошує присягу: (тримаючи краєчок прапора):

Від імені всіх учасників я обіцяю, що ми будемо брати участь у цих Олімпійських іграх, поважаючи та дотримуючись правил, за якими вони проводяться, в істинно спортивному дусі, в ім’я слави спорту та честі наших команд!

Учень 3: Олімпійський вогонь Ігор XXIX Олімпіади подолав 137 км за 130 днів, пройшовши через п’ять континентів. Естафета Олімпійського вогню сьогодні і в нашій школі. Естафета зі смолоскипами. Через увесь зал проведені лінії, біля яких стоять таблички «Європа», «Америка», «Австралія», «Африка», «Азія». Проти кожної команди на цих лініях встановлено фішки. Команди шикуються в колону по одному на лицьовій лінії. В руках у направляючих – смолоскип. За командою направляючі добігають до першої першої фішки, оббігають її і повертаються на вихідне положення, передаючи смолоскип наступному у колоні. Він виконує те саме, але оббігає другу фішку, третій учасник оббігає вже третю фішку, четвертий – четверту, п’ятий — п’яту і завершує олімпійську естафету.

Учень 1:  Інна Осипенко-Радомська принесла Україні золоту олімпійську медаль з веслування на байдарках і каное. Естафета веслувальників-каноїстів. (Кожний учасник у своїх колонах стає на килим (1 х 1 м) на коліно. В руках тримає гімнастичну палицю. За командою направляючий робить крок ногою, що стоїть попереду, а другу ногу, ту, що стоїть коліном на килимі, підтягує уперед, одночасно відштовхуючись палицею від підлоги. Пересуваючись у такий спосіб, долає дистанцію 9 м до фішки — / повертається на вихідну позицію. Наступний учасник починає «веслувати» після того, як попередній перетнув лінію старту-фінішу).

Учень 2: Ганна Безсонова, бронзова призерка Ігор XXIX Олімпіади - еталон краси, жіночості, досконалості. А хто із наших учнів поряд з нею? учениця класу….

Виступ гімнастки.

Учень 3: Усі види спорту по-своєму красиві і неповторні. А тепер спробуйте створити за 5 хвилин скульптурну композицію, в якій ми змогли б упізнати ваш улюблений вид спорту. Гостей запрошуємо подивитись архівні матеріали олімпійської сім’ї нашої школи. (У разі відсутності подібних відеоматеріалів пропонуються показові виступи учнів школи).

Підводяться підсумки конкурсу скульптурних композицій.

Учень 1: Наступні Ігри Олімпіади пройдуть у Лондоні в 2012 році. Яким ви бачите талісман цих Ігор? Намалюйте його. У вашому розпорядженні 5 хвилин. Але є одна умова – кожний учасник команди може зробити не більше 4 ліній на малюнку. Отож починаймо!

(Команди виконують колективні малюнки на великих аркушах паперу). Колективні малюнки учні дарують гостям.

Учень 2: Літа минуть, ці діти підростуть

Злетить пташина зграя в піднебесся.

Та з древньою Елладою їм зустріч не забуть,

Знайомство з Кубертеном – чоловіком честі.

Цю пам’ять хай вони несуть в літа,

А «Ода спорту» хай життєвим стане кредо!

І олімпійське гасло хай ніколи не згаса,

На олімпійське всі нехай рівняються знамено!

УченьЗ: Слово надається гостям:

Виступи гостей.

Учень 1:  Час невпинно пролітає і наш підходить до завершення. Слово для підведення підсумків надається…

Нагородження переможців проводить…Лунає Гімн олімпійців України. Опускається (або виноситься) олімпійський прапор.

Джерело: Єрмолова В.М. “Олімпійська освіта у школі”

 



Мітки: , ,