Сценарій №2 проведення Олімпійського уроку

Автор | 29 вересня 2012 | Переглядів: 808

Сценарій №2 проведення Олімпійського урокуСценарій проведення Олімпійського уроку «Олімпійські перегони»

Дійові особи: ведучий, команди-учасниці (до 20 чол. у кожній), судді – 5 осіб.

Обладнання: 4 гімнастичні лави, 2 пари гантелів, 2 баскетбольні м’ячі, сантиметрова стрічка, канат, учнівські стінні газети.

Дія відбувається у спортивному залі школи, прикрашеному різнокольоровими кульками та стрічками. Звучить сигнал, який повідомляє про відкриття малих Олімпійських ігор. На середину майданчика виходять ведучий і команди.

Ведучий: На прапорах не пишуть слів, але чоловіки й жінки, дорослі й діти, люди всієї землі знають, що п’ять переплетених кілець різного кольору -символ миру і дружби. Вони символізують чесну спортивну боротьбу, закликаючи спортсменів змагатися тільки на стадіонах і ніколи не зустрічатися на полях бою.

Капітани команд, до прапора. Підняти прапор!

Капітани     піднімають     прапор.     На     майданчику з являється спортсмен із факелом у руках.

Ведучий: За традицією на церемонії відкриття Ігор запалюють Олімпійський вогонь. Та спершу його запалює грецька жриця богині Вести в Олімпії від променів сонця. Переходячи з рук у руки, смолоскип перетинає багато країн, щоб досягти Олімпійського стадіону. Сьогодні ми також запалюємо Олімпійський вогонь – символ миру і дружби народів планет.

Юний спортсмен із факелом піднімається до чаші і запалює вогонь.

ВедучийУчасники   Олімпійських   ігор   перед   початком   змагань   завжди складали присягу, в якій зобов’язувалися дотримуватися правил ігор і чесно боротися  за першість.   Давайте  і  ми  дамо  присягу!   Хто  з  вітром  може зрівнятися?

Учасники: (разом) Ми, олімпійці!

Ведучий: Хто вірить у перемогу, перешкод не боїться?

Учасники: (разом) Ми, олімпійці!

Ведучий: Хто спортом своєї вітчизни гордиться?

Учасники: (разом) Ми, олімпійці! Клянемось бути чесними. Рекордів високих клянемось досягти! Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Після цього ведучий оголошує суддівську колегію і дає сигнал до початку змагань.

Ведучий: Спортивна техніка і тактика олімпійців у давнину відрізнялася від сучасності. Стрибаючи у довжину, атлет розбігався з двома важкими гантелями – тоді вважали, що розмахуючи ними, він виконує додаткове прискорення. Нині таким способом продемонструють свою майстерність у стрибках у довжину з місця по п’ять представників від кожної команди. Гантелі тримаємо міцно. Увага, перша пара на старт!

Кожний учасник із гантелями у руках виконує стрибки у довжину. Місце його приземлення є місцем відштовхування наступного учасника. Перемагає команда, яка якнайдалі знаходиться від лінії старту. Після стрибка учасники залишаються на місці приземлення, поки наступний учасник не займе вихідне положення для старту.

Ведучий: Отже, ми хороші легкоатлети! А чи знаєте ви, що найвідомішим легкоатлетом Олімпійських ігор давнини був борець Мілон Кротонський, який переміг у шести Олімпіадах. В античних Олімпійських іграх також проводились змагання борців і кулачні бої. Ми з вами продовжуємо цю добру традицію. Розпочинаємо конкурс «Бій».

Поєдинок проводиться в центральному колі баскетбольного майданчика. Суперники тримаються за руки і виштовхують один одного з кола. Поразка зараховується, коли учасника виштовхнули з кола.

Ведучий: Протягом усього існування сучасних Олімпійських ігор не було жодного випадку відсутності у програмі змагань з м’ячем. Бажаючих взяти участь у цих турнірах настільки багато, що спочатку проводяться попередні відбіркові турніри, щоб вибороти право брати участь у фінальних змаганнях Ігор Олімпіад.

Команди шикуються перед баскетбольним щитом. Вони ведуть м’яч до протилежного щита, кидають його у кошик і повертаються назад так само.

Ведучий: На Олімпійських іграх також проводяться змагання із спортивної гімнастики. Дамо можливість дівчатам продемонструвати свої вміння.

На перевернутих гімнастичних лавах дівчата виконують комплекс вправ (пройти по середині, присісти, встати, повернутися на одній нозі, друга витягнута назад пряма і повернутися назад).

Ведучий: А тепер ми зіграємо у баскетбол два тайми по сім хвилин, але правила ускладнені: в 3-секундну зону не заходити і м’яч не ввести, а тільки передавати.

Ведучий вводить м ‘яч у гру.

Ведучий: Конкурс «Перетягування каната» об’єднає всіх гравців.

Дві команди по 10-15 чоловік. Виграє команда, яка перетягнула канат на свою половину.

Ведучий: Останній конкурс — на кращу спортивну газету, що підготували команди-учасниці.

Судді оцінюють і оголошують підсумок конкурсу.

Ведучий: Ось і добігло кінця наше свято, ми чуємо, як лунають фанфари, судді готові оголосити імена переможців.

Учасники виходять єдиною олімпійською сім єю. Увага всім учасникам! Слово надається суддям змагань!

Судді    оголошують   результати    і    нагороджують переможців, капітани команд опускають прапор. Усі учасники змагань поздоровляють один одного – вони олімпійська сім’я.

Джерело: Єрмолова В.М. “Олімпійська освіта у школі”



Мітки: , ,