Увага, незабаром відбудеться фінал міста Києва всеукраїнського заходу “Олімпійське лелеченя”

Автор | 9 квітня 2015 | Переглядів: 1,327

Олімпійське лелеченя16 квітня, о 13.00 у Легкоатлетичному манежі  Київської міської школи вищої спортивної майстерності  (вул. Тичини, 18), відбудеться ІІІ етап Всеукраїнського заходу серед дітей “Олімпійське лелеченя” – фінал міста Києва.

До вашої уваги пропонуємо ознайомитись з програмою заходу.

Програма Заходу на всіх етапах включає три складові : спортивну, освітню та культурну частини.

       ІІІ етап.

  • Презентація команди ( назва, емблема, девіз);
  • комбінована естафета;
  • культурно-освітня програма (вікторина).

Комбінована  естафета

Переможець визначається за найменшим часом, який показала команда після 12 етапів. Загальна дистанція кожного етапу 30 метрів.

Етапи естафети :

1 етап – ”Гладкий біг”  – (дівчина);

2 етап – ”Ведення футбольного м’яча”  – (хлопчик);

3 етап – ”Ведення баскетбольного м’яча”  -  (дівчина);

4 етап – ”Стрибоки з м’ячем, затиснувши між колінами”  - (хлопчик);

5 етап – ”Стрибоки через скакалку”   – (дівчина );

6 етап – ”Посадка картоплі”  - (хлопчик);

7 етап – ”Збирання картоплі”  - (дівчина);

8 етап – ”Пробігання з м’ячиком на ракетці для настільного тенісу”   - (хлопчик);

9 етап -  ”Біг по тунелю”   - ( дівчина);

10 етап- ”Лабіринт”   - (хлопчик);

11 етап- ”Біг в обручі”   - (дівчина);

12 етап- ”Перенесення кавунів”   – ( хлопчик).

”Гладкий біг”  – учасниця етапу з  лінії старту по команді судді пробігає 15 метрів, оббігає стійку і фінішує.

”Ведення футбольного м’яча” –  на середині дистанції та однаковій відстані одна від одної встановлені три стійки.

Футбольний м’яч знаходиться на стартовій лінії.

По команді судді учасник веде м’яч по прямій, обводить кожну стійку ”змійкою”, веде м’яч по прямій, обводить стійку повороту і фінішує, виконуючи вправу у зворотньому напрямку. Естафета закінчується, коли учасник пересікає лінію фінішу.

Учасник, який втратив контроль над м’ячем і не обвів стійку, провинен повернутися і продовжити вправу з місця порушення.

”Ведення баскетбольного м’яча” - вправа анологічна   ”Веденню футбольного м’яча” , але учасниця веде баскетбольний м’яч однією рукою.

”Стрибки з м’ячем, затиснувши між колінами” – учасник стоїть на лінії старту, баскетбольний приспущений м’яч затиснутий між колінами. По команді судді учасник поштовхом двох ніг долає  дистанцію.

Якщо м’яч втрачений, учасник піднімає його і продовжує вправу з місця падіння м’яча.

”Стрибоки через скакалку” – учасниця долає відстань етапу, стрибаючи через скакалку з ноги на ногу.   

”Посадка картоплі” – на середині дистанції на однаковій відстані один від одного лежать три обручі. Учасник тримає однією рукою відерце, в якому знаходиться три ”картоплини” ( кубики 5 х 5 см). По сигналу учасник біжить і кладе в кожний обруч по ”картоплині”, оббігає стійку і гладким бігом фінішує.

Якщо кубик викотився з обруча учасник повинен поправити його відразу або на зворотньому шляху.

”Збирання картоплі”  - учасниця по команді судді з відерцем в руках біжить до кожного обруча і збирає ”картоплю”, потім оббігає стійку і гладким бігом фінішує.

Якщо ”картопля” випала з відерця, учасниця повинна підібрати її і покласти назад у відерце.

”Пробігання з м’ячиком на ракетці для  настільного тенісу” – учасник на лінії старту однією рукою тримає за ручку тенісну ракетку, на ракетці м’ячик.       По команді судді долає дистанцію, оббігаючи стійку. Якщо м’ячик впав з ракетки, потрібно продовжити вправу з  місця падіння  м’ячика.

Забороняється поправляти або утримувати м’яч на ракетці іншою рукою.                                                                                                                                                       

”Біг по тунелю”  - на середині дистанції на однаковій відстані один від одного встановлені три великі обручі. Кожний обруч утримують по 2 помічники, прижатим до підлоги.

Учасниця пробігає крізь обручі, оббігає стійку і виконує вправу в зворотньому напрямку.                                                          

”Лабіринт” – на середині дистанції у боковій площині встановлені з обручі, які утримуютьт з боків 4 помічники, прижатими до підлоги.

Учасник по команді судді пробігає через обручі (вбігаючи і вибігаючи з кожного), оббігає стійку і фінішує, виконуючи вправу у зворотньому напрямку.

”Біг в обручі” – учасниця знаходиться в обручі, утримуючи цого з двох сторін на рівні з поясничним відділом.

По сигналу судді учасниця біжить до стійки, оббігає її і фінішує.

”Перенесення кавунів”- учасник на старті тримає 2 ”кавуни” ( приспущені баскетбольні м’ячі). По команді судді біжить по прямій, оббігає стійку і фінішує. Якщо  м’яч падає на підлогу, учасник повинен підняти його і продовжити вправу з місця падіння м’яча.

Штрафні санкції :

  • за кожну помилку, допущену під час виконання вправи на етапі та за тримання стійки рукою під час її оббігання, до результату учасника додається по 1 секунді штрафного часу;
  • якщо учасник етапу не оббіг стійку повороту, суддя повертає його назад для виправлення помилки. У цьому випадку штрафні сенкції відсутні;
  • у разі неправильного виконання вправи етапу результат учасника не зараховується і в протокол записується гірший результат у даному виді змагань.

Вікторина.

Вікторина ”Знавець олімпійського спорту” буде включати 10 конкурсних запитань. Максимально відведений час на відповіді 5 хвилин. Команда відповідає на запитання письмово.

Переможець визначається за більшою кількістю правильних відповідей. Якщо дві або більше команд показали одинаковий результат, то враховується час на відповіді, який затратила команда.

Питання Олімпійської вікторини для учасників міських змагань «Олімпійське лелеченя»  (енциклопедія Олімпійського спорту в запитаннях і відповідях. М.М.Булатова «Олімпійська література» Київ – 2009)

-  На честь кого проводили античні Олімпійські ігри?

а/  Аполлона – бога світла, музики та поезії;

б/  Посейдона – бога морів;

в/  Зевса – володаря богів та людей;

г/  Діоніса –бога вина та виноробства.

-  Де відбувалися Олімпійські ігри  Стародавньої Греції?

а/  в Афінах;

б/  у Спарті;

в/  у селищі Олімпія ;

г/  на горі Олімп.

-  У якій частині Греції розташоване греками святилище Олімпія?

а/ острів Крит;

б/ острів Родос;

в/  півострів Пелопоннес;

г/ острів Ітака.

-  Біля підніжжя якої гори проводилися стародавні Олімпійські ігри?

а/  Олімп;

б/  Кронос;

в/  Парнас ;

г/  Афон.

-  Який рік вважають датою проведення  перших Олімпійських ігор?

а/  1206 р. до н.е.;

б/   776р. до н.е. ;

в/  334р. ;

г/   1050р.

-  Як часто відбувалися Олімпійські  ігри Стародавній Греції?

а/   І раз на 2 роки;

б/   1 раз на 4 роки;

в/ кожен рік ;

г/ згідно з рішенням жерців храму Зевса.

-   Як довго тривали перші Олімпійські ігри у Стародавній Греції?

а/   1 день;

б/     3 дні;

в/ один місяць ;

г/ 5 днів.

-  В якому виді спорту змагалися атлети на перших Стародавніх Олімпійських іграх?

а/  біг;

б/    кулачний бій;

в/ стрибки ;

г/ кінні перегони.

-   Хто мав право на участь в олімпійських змаганнях  у Стародавній Греції ?

а/  усі бажаючі;

б/    громадяни Греції;

в/ заможні греки ;

г/ вільнонароджені греки, які не порушували закон.

-  Яке взуття використовували учасники   Олімпійських ігор Стародавньої Греції ?

а/  сандалії;

б/    ендроміди;

в/ мокасини ;

г/ виступали босоніж.

-   Як називали в Стародавній Греції суддів олімпійських змагань?

а/ елланодики;

б/  герольди;

в/ олімпіоніки ;

г/ оракули.

Хто з учасників Олімпійських ігор Стародавньої Греції  перед початком змагань давав клятву Зевсові Олімпійському?

а/ атлети, судді. тренери;

б/  атлети;

в/ судді, атлети ;

г/ глядачі.

-  Як називалися посланці, які сповіщали про час проведення Олімпійських ігор ?

а/  спондофори;

б/   оракули;

в/ елланодики ;

г/ Сибіли.

-  Скільки часу тривав період священного  перемир’я під час проведення Олімпійських ігор ?

а/ 1 місяць;

б/  3 місяці ;

в/  6 місяців;

г/ 11 місяців .

-  Як звали давньогрецького історика, який увів точку відліку часу за Олімпіадами ?

а/ Тімей;

б/  Гіппій ;

в/  Геродот;

г/ Ератосфен .

-  Назвіть відрізок часу між двома Олімпійськими іграми древньої  Еллади?

а/ 365 днів ;

б/  4 календарні роки ;

в/ 730 днів  ;

г/ 3 календарні роки .

-  Що таке Олімпіада?

а/ чотирирічний період між Олімпійськими іграми ;

б/  назва полісу Стародавньої Греції ;

в/ ім’я  однієї з дочок бога Зевса, на честь якої відбувалися Олімпійські ігри;

г/  ім’я  доньки Кроноса.

-   Як називають сказання та історії, що прославляють діяння героїв, які боролися з природними або надприродними стихіями та істотами, жертвували собою заради Батьківщини чи своїх ідеалів?

а/ легенди ;

б/  міфи ;

в/ казки  ;

г/ оди .

-   Засновником Олімпійських ігор вважають Геракла.  Під яким ім’ям він був відомий у Римі?

а/ Юпітер ;

б/  Меркурій;

в/ Марс ;

г/ Геркулес.

-  Чим була стародавня Олімпія в часи зародження Олімпійських ігор?

а/ релігійним, культурним і торговим центром

б/  торговим центром;

в/ культурним центром;

г/ місцем відпочинку і розваг мешканців Еліди.

-    Храм Зевса Олімпійського був оздоблений 12 метопами. Що на них зображено?

а/ подвиги Геракла ;

б/  епізоди битви Лапіфів із кентаврами;

в/ перегони на колісницях Еномея і Пелопса ;

г/ сцени з «Одіссеї».

-   Яке із семи чудес стародавнього світу знаходилося в Олімпії?

а/ галікарнаський мовзолей ;

б/  статуя Зевса;

в/ храм Артеміди ;

г/ статуя бога сонця Геліоса.

-   Коли побудували перший стадіон у Олімпії?

а/ V ст.. до н.е. ;

б/ VI ст.. до н.е.  ;

в/ VII ст.. до н.е.  ;

г/ III ст.. до н.е.

-   Яку довжину мала бігова доріжка стадіону в Олімпії?

а/ 192,28м ;

б/ 225,28 м;

в/200 м;

г/400,28 м.

-  В основу давньогрецької системи освіти і виховання покладено три однаково важливі напрями. Які рівноцінні напрями поєднувала освіта Стародавньої Греції?

а/ інтелектуальний, музичний, фізичний;

б/  духовний, мистецький, атлетичний;

в/ моральний, трудовий, інтелектуальний;

г/ військовий, фізичний, духовний.

-  З якого віку розпочиналося навчання хлопчиків у Стародавній Греції?

а/ 6-7 років ;

б/  8-9 років;

в/ 7-8 років ;

г/ 5-6 років..

-  Назва древньогрецького навчального закладу «палестра» походить від слова «пале». Що воно означає?

а/ боротьба ;

б/  гра;

в/ освіта ;

г/ розвага.

-  Назва навчального закладу «гімназій» походить від слова «гімнос». Що воно означає?

а/  освічений ;

б/  оголений;

в/ зацікавлений ;

г/ вихований.

-  Який вид змагань був першим на Олімпійських іграх?

а/ кулачний бій;

б/  панкратіон  ;

в/ гоплітодромос;

г/ біг.

-  Як звали древньогрецького міфічного героя, який очолив похід за золотим руном?

а/ Геракл;

б/  Ясон  ;

в/ Орфей ;

г/ Одіссей.

-  Яким зображено кентавра в давньогрецькій міфології?

а/ істотою з головою та тулубом людини на тілі коня;

б/  істотою з головою коня на тілі людини;

в/ істотою з головою людини на тілі лева ;

г/ істотою з головою жінки та тілом птаха .

-   Починаючи з 33-ї Олімпіади до програми Ігор уводять панкратіон. Що поєднує цей вид спорту?

а/ боротьбу з кулачним боєм;

б/  боротьбу з бігом;

в/ стрибки у довжину з бігом ;

г/ метання списа і диска .

-  Який вид спорту ніколи не входив до програми Олімпійських ігор Стародавньої Греції?

а/ боротьба;

б/  метання списа  ;

в/ плавання ;

г/ біг.

На яких тваринах, окрім коней, проводили змагання на Іграх античних Олімпіад?

а/ на мулах;

б/  на коровах ;

в/ на верблюдах ;

г/ на віслюках.

-  З якого віку хлопчикам дозволяли брати участь в олімпійських змаганнях?

а/ вік не обмежували;

б/  з 10 років ;

в/ з 12 років ;

г/ з 14 років.

 -  Чи мали право жінки брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції?

а/ так;

в/ ні ;

б/  так, після проведення змагань чоловіків ;

г/ так, до проведення змагань чоловіків.

- Кому з жінок дозволяли бути присутніми на Олімпійських іграх у Стародавній Греції?

а/ всім жінкам;

б/  заміжним жінкам ;

в/ жриці храму богині Деметри ;

г/ жінкам,які вийшли заміж у період проведення попередніх Ігор.

-  Страдовні греки приділяли велику увагу фізичній досконалості жінок. Кожні чотири   роки  спеціально для них організовувались Ігри. Яку назву мали ці Ігри?

а/ Дельфійські;

б/  Ігри Гери ;

в/ Олімпійські ігри для жінок ;

г/ Ігри Афродіти.

-  Як називали переможців Олімпійських ігор у Греції?

а/ олімпіоніками;

б/  елланодиками ;

в/ спортсменами ;

г/ рекордсменами.

- Як звали першого Олімпійського чемпіона в Стародавній Греції?

а/ Коройб ;

б/ Ясон;

в/ Геракл ;

г/ Одіссей.

-  Ким за професією був перший Олімпійський чемпіон Стародавньої Греції?

а/  пекарем ;

б/ кухарем ;

в/ теслярем ;

г/ воїном.

-  Чим нагороджували переможців  Олімпійських ігор у Стародавній Греції?

а/  золотою прикрасою із зображенням Зевса;

б/ вінком із гілок оливи ;

в/ золотою медаллю ;

г/ вінком із гілок лавра..

Кого вважають засновником сучасного Олімпійського руху?

а/ Роберта Довера;

б/  Вільяма Брукса;

в/ П’єра де Кубертена ;

г/ Анрі-Мартіна Дідона.

Де і коли було ухвалено рішення про відродження Олімпійських ігор?

а/ у Парижі (Франція), 23 червня 1894р.;

б/  в Афінах (Греція), 23 вересня 1896р.;

в/ у Лозанні (Швейцарія), 23 травня  1892р. ;

г/ у Москві (Росія), 23 лютого  1812р.

З ініціативи П’єра де Кубертена засновано Міжнародний Олімпійський комітет (МОК). Який основоположний документ МОК прийняли на Конгресі?

а/  устав;

б/  конституцію;

в/ хартію ;

г/ постанову.

-  З якою періодичністю делегати Конгресу вирішили проводити Олімпійські ігри сучасності?

а/  1 раз на рік;

б/   1 раз на 2 роки;

в/ 1 раз на 4 роки ;

г/ 1 раз на 8 років.

-  Якого року було проведено перші Олімпійські ігри сучасності?

а/  776р;

б/   1896р.;

в/ 1900р. ;

г/ 1924р.

Де відбулися І Міжнародні Олімпійські ігри сучасності?

а/ в Афінах (Греція);

б/   у Римі (Італія).;

в/ у Парижі  (Франція) ;

г/ у Стокгольмі (Швеція).

Що таке олімпізм?

а/ ідеологічна основа спортивної діяльності;

б/  система підготовки спортсменів ло Олімпійських ігор;

в/ філософія життя, яка звеличує та об’єднує в гармонійне ціле якості тіла, волі й розуму ;

г/ норма поведінки .

-  Як звучить олімпійське гасло?

а/ «Швидше, вище. сильніше»;

б/  «У здоровому тілі – здоровий дух»;

в/  «Вище, сильніше, швидше» ;

г/  «Головне не перемога, а участь».

-  Що зображено на Олімпійському прапорі?

а/ голуб миру;

б/  олімпійські кільця;

в/ олімпійський факел;

г/ вінок із гілок оливи.

Скільки кольорів на олімпійському прапорі?

а/ 5;                                                             в/ 7;

б/  6;                                                             г/ 8.

-   Які континенти символізують олімпійські кільця відповідно до послідовності їх розташування ?

а/ Європа, Африка, Америка, Азія, Австралія;

б/ Австралія, Африка, Європа, Азія, Америка;

в/ Європа, Африка, Америка, Азія, Австралія;

г/ Європа, Азія,  Африка, Австралія, Америка.

-  Як запалюють олімпійський вогонь ?

а/ від вічно палаючого вогню в храмі Зевса;

б/ від іскри, отриманої під час тертя священних каменів;

в/ від дзеркала, що фокусує сонячні промені;

г/ від вогню, що палає у  вівтарі храму Гери.

-  Який предмет використовують в олімпійській естафеті під час передавання вогню ?

а/ античну амфору;

б/  смолоскип;

в/ олімпійський кубок ;

г/ античну лампаду.

-  Що промовляють спортсмени та судді на церемонії відкриття  олімпійських змагань?

а/ молитву;

б/  клятву вірності Батьківщині;

в/ заклинання;

г/ олімпійську клятву.

-  На яких Олімпійських іграх уперше з’явився олімпійський талісман?

а/ Москва (СССР) – 1980р.;

б/ Мехіко (Мексіка)- 1968р.;

в/ Мюнхен (Німеччина)- 1972р.;

г/ Монреаль (Канада)- 1976р.

-  Хто являється 9 –им та нинішнім президентом МОК?

а/ Хуан-Антоніо Самаранч

б/ Томас Бах;

в/ Сергій Бубка;

г/ Ейвері Брендедж



Мітки: