Студія з чірлідінгу ReD Foxes приймала у себе олімпійців

Автор | 28 вересня 2017 | Переглядів: 19

Чудове свято краси та професіоналізму продемонстрували дівчата в змаганнях з чірлідінгу.

Не дивлячись на те, що для України зовсім молодий вид спорту, але вже шалено популярний. Цього року навчальні програми для учнів старших класів середніх шкіл піддалися невеликим змінам. У програми, які затверджені наказом МОН, запроваджуються сучасні теми, опис яких включений в програми і опублікований на сайті Міносвіти України. Так розширено список модулів з фізичної культури – у дітей з‘явилась можливість обирати нові сучасні види спорту регбі, корфбол, степ-аеробіку і . Київське міське відділення НОК України підтримує нові та цікаві дітям види спорту та долучається до організації змагань з них.

Привітання та подарунки отримали всі учасники змагань. Нагородження проводили: представник Київського відділення Національного Олімпійського комітету, Гарнага Сергій, чотирикратна учасниця Олімпійських ігор, Лудан Лілія (санний спорт), учасник Олімпійських ігор Жуков Олексій (бобслей).

Довідково:
Чирлідинг, чірлідінг (англ. Cheerleading (ˈtʃɪərˌlidɪŋ), від cheer – схвальний, закличний вигук і lead – вести, управляти) – вид спорту, який поєднує в собі елементи шоу і видовищних видів спорту (танці, гімнастика та акробатика).

Чирлідинг зародився в США в 1870-і роки і набув найбільш широкого поширення до середини XX століття.

Чирлідинг можна розділити на два основних напрямки:

  1. змагання команд за програмами, підготовленими за спеціальними правилами;
  2. робота зі спортивними командами, клубами, федераціями для виконання наступних завдань:
  • залучення глядачів (вболівальників) на стадіони і в спортивні зали з метою популяризації фізкультури і спорту, здорового способу життя;
  • створення сприятливого морально-психологічного клімату на стадіоні, пом’якшення агресивного настрою вболівальників-фанатів,
  • створення обстановки «позитивного фанатизму» та управління емоціями фанатів;
  • підтримка спортивних команд, що беруть участь у матчі;
  • активізація і різноманітність рекламно-іміджевої роботи на спортивних заходах.

Джерело: Вікіпедія. Вільна енциклопедія.



Мітки: