Національний олімпійський комітет дав старт новій всеукраїнській соціальній кампанії

Автор | 16 листопада 2017 | Переглядів: 45

15 листопада президент Національного олімпійського комітету України Сергій Бубка оголосив про старт нової соціальної кампанії, яка спрямована на залучення молоді країни до здорового та активного способу життя.

Всі, хто сьогодні зібрався у вільному просторі INVERIA, мали можливість детально ознайомитись з соціальним дослідженням щодо оцінки сприйняття добробуту серед української молоді, яке на замовлення та за підтримки компанії Кока-Кола» провела міжнародна дослідницька компанія GFK Ukraine.

Старт нової соціальної кампанії для молод

Старт нової соціальної кампанії для молод

Слід відзначити, що таке дослідження, яке охопило молодь віком від 15 до 14 років, яка проживає у різних регіонах та населених пунктах країни, вперше проводилось в історії України. Отримані результати дозволять краще зрозуміти очікування молодого покоління, мають служити фундаментом у подальшій роботі з усіма категоріями, що беруть участь в модернізації, управлінні та популяризації спорту в країні.

НОК України, у свою чергу, завдяки отриманим даним з’ясував для себе, що олімпійський рух, олімпійські цінності, Олімпійські ігри є важливими для молоді України, адже завдяки цьому люди мають можливість відчути себе частиною спільнот – чи то вболіваючи за свою національну команду на змаганнях, чи то беручи участь у численних олімпійських проектах.

«У своїй діяльності ми багато уваги приділяємо залученню саме молодого покоління до спорту та вихованню нових чемпіонів. Те, що підтримка наших олімпійців, змагання в чесній боротьбі, дружба і спілкування підвищують якість життя молоді – важливий висновок для нас. Звичайно, що не всі, хто займається спортом, стануть чемпіонами, але виростуть сильними та успішними особистостями», – підвів підсумки дослідження президент Національного олімпійського комітету України Сергій Бубка.

Ось деякі показники, які випливають із дослідження. Біля 55% опитаної молоді залучена до активного спорту, 49% – щонайменше раз на тиждень виконують фізичні вправи самостійно або з друзями. 58% сприймає спорт як щось приємне, частину дозвілля, відпочинку, що допомагає відчувати себе у добрій фізичний формі.

Роблячи висновок дослідження можна сказати, що залучення у життя громади може надати молодим людям більше впевненості та оптимізму. «Відповідаючи на такий запит молоді, соціальні проекти Кока-Кола в Україні спрямовані на підтримку та розвиток молоді та посилання її участі громадах», – повідомила директор зі зв’язків з громадськістю «Кока-Кола Україна» Олеся Жулинська.

НОК України вже понад 20 років у особі компанії «Кока-Кола» має надійного друга та партнера. За ці роки реалізована безліч цікавих та соціальних проектів, які направлені безпосередньо на популяризацію олімпійських цінностей та ідеалів. Це і «Олімпійський день», «Олімпійський урок», «Герой спортивного року», «Olympic Moves», «Do like OLYMPIANS», «Олімпійське лелеченя» тощо. Ініціюючи таке дослідження Національний олімпійський комітет України мав на меті підбити певні підсумки такої співпраці та окреслити нові шляхи взаємодії.

Провідний менеджер проектів компанії GFK Анастасія Шуренкова пояснила, що у сучасному світі добробут – це не лише матеріальні блага та гроші: «Добробут – це сприйняття людиною якості та повноти свого життя, її емоційний стан, потенціал для розвитку та здатність протистояти життєвим викликам. Суб’єктивна оцінка добробуту – показник, що його вимірюють за допомогою опитувань і який відображає думку людей про свої життя».

 

Психолог Олександр Білоус підбив підсумки дослідження, наголосивши на тому, що спорт – це унікальна сфера, яка допомагає людині рости над собою, перемагати свої слабкості. Кожна перемога – надихає і надає сил на нові звершення.

За підсумками даного дослідження з залученням найбільшої української студії FILM.UA були відзняті 7 короткометражних фільмів про 7 олімпійських цінностей.

У ролі акторів свої сили також спробували Олімпійські чемпіони та призери, медалісти світових та європейських чемпіонатів: Сергій Бубка, Ольга Харлан, Юрій Чебан, Олег Верняєв, Жан Беленюк, Ольга Саладуха, Ілля Кваша, Георгій Зантарая.

У фільмах показано, як спорт і загальнолюдські цінності та залученість у команду допомагають молодим людям досягти успіху й отримати радість від життя.

Кожна школа України отримає спеціально виготовлені Національним олімпійським комітетом диски з відеороликами для використання у освітньо-виховній роботі. Всі навчальні заклади країни будуть інтегровані в проект шляхом проведення відкритих зустрічей та майстер-класів за участю відомих олімпійців.



Мітки: